پیام تبریک سیدحسن نصرالله برای پزشکیان:کنارتان هستیم

دبیر کل حزب‌الله با ارسال پیام تبریک برای رئیس جمهور منتخب ایران، بر همراهی با وی تاکید و اعلام کرد که جنبش‌های مقاومت و نیز ملت‌های منطقه، جمهوری اسلامی ایران را حامی پایدار مستضعفان می‌دانند.
کد خبر : 16747

تبیین: 

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفت.

در پیام سید حسن نصرالله به این منظور آمده است: این انتخاب پربرکت توسط ملت عزیز و شریف ایران را به شما تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال می‌خواهیم که شما را حفظ و در راه تحقق خواسته‌ها و آرمان‌های این ملت فداکار و وفادار، یاری کند.

دبیرکل حزب الله افزود: ما در حزب الله و همه جنبش‌های مقاومت در منطقه و به عنوان بخشی از ملت‌هایی که سال‌های طولانی در تقابل نامحدود با نیروهای اشغالگر صهیونیستی و پروژه سلطه جویانه آمریکا بوده‌ایم، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و ادامه این انقلاب به رهبری امام خامنه‌ای و با دولت‌های متوالی در جمهوری اسلامی ایران، همواره ایران را پشتوانه‌ای قدرتمند، پایدار و همیشگی برای مقاومت و مظلومان می‌دانیم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: ما در کنار شما هستیم و به خواست خداوند این راه را تا زمان رسیدن به پیروزی نهایی که محور آن ایران مقتدر، عزیز و قدرتمند، است ادامه خواهیم داد. از خداوند متعال برای شما قدرت، سلامتی و عافیت خواستارم و امیدوارم با دستان شما آنچه که موجب شادی مومنان و مستضعفان می‌شود، محقق گردد.

به گزارش تسنیم، دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا، مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات